меню

Консультації

Поняття театралізована діяльність
У будь-якому віці в казках можна відкрити щось таємне і хвилююче. Слухаючи їх у дитинстві, людина несвідомо накопичує цілий «банк життєвих ситуацій», тому дуже важливо, щоб усвідомлення «казкових уроків» починалося з раннього віку, з відповіді на запитання: «Чого нас вчить казка дивитись 


Морально-духовне виховання дітей
Морально-духовне виховання дітей є одним з ключових завдань, як батьків, так і суспільства в цілому.   Діти чутливі до того, що відбувається в суспільстві. І найбільша небезпека криється не в розвалі економіки або зміні політичної системи, а в поступовому руйнуванні особистості. дивитись 

Розвиток мовленнєвої культури як чинник духовного виховання дитини дошкільного віку
Засвоєння форм та формул мовленнєвого етикету передбачає насамперед формування культури мовлення, що включає точне дотримання законів мовлення, урізноманітнення та збагачення словника рідної мови як джерела духовності, чітко побудовану фразу, правильну літературну вимову. дивитись 

Знання про природу і екологію – необхідна умова духовного виховання
Природа і є одним з найкращих чинників, тією бездонною криницею, де дитина з малих років черпає знання, духовність, навчається розуміти, цінувати будь - яке життя, дане природою, вчиться захищати природу, примножувати її красу та багатство. дивитись

Використання народного фольклору в процесі духовного виховання дошкільників
У дошкільні роки провідну роль у процесі духовного формування особистості відіграють різноманітні фольклорні твори, створені попередніми поколіннями. Фольклор — невичерпне джерело духовних цінностей українського народу, шлях формування духовного світу підростаючого покоління, відродження національного дитячого садка. Не можна перелічити все розмаїття народної творчості, яке нагромаджувалось століттями. дивитись



Гуманістичне виховання дітей дошкільного віку

Сьогоднішні реалії життя показують нам масову зорієнтованість людей на матеріальну забезпеченість, конкурентоспроможність, що аж ніяк не є духовними вартостями. Водночас значно послабився авторитет суспільних традицій, внаслідок чого спостерігається приниження людської гідності, культ сили. Такі духовні підміни вимагають нового підходу до виховання у малюків загальнолюдських вартостей. дивитись





Заповіді толерантного підходу до виховання дітей

Морально-етичне виховання в структурі духовного формування особистості
Морально-етичне виховання - цілеспрямована взаємодія дорослого і дитини з метою формування моральних почуттів і якостей, засвоєння морально-етичних норм і правил, розвитку моральних мотивів і навичок поведінки. дивитись

Виховання духовності і моральності у дошкільному віці 
Дитинство - це початковий період формування особистості. В цей період відбувається стрімкий фізичний і психічний розвиток дитини – формування якостей, які творять з неї людину, закладаються основи характеру людини, її ставлення до навколишнього світу, до людей, до самого себе, засвоюються моральні норми поведінки. дивитись


Немає коментарів:

Дописати коментар